کورش صالحی رئیس اتحادیه صنف رستوران‌‌ها و تالارهای پذیرایی شیراز می‌گوید: تالارهای پذیرایی شیراز که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تعطیل شده‌اند و در آستانه ورشکستگی هستند همچنان تعطیل هستند و دستورالعملی مبنی بر بازگشایی آنها به ما ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 06 January 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: با شیوع بیماری کرونا از آنجا که طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا انجام هر گونه مراسم عروسی ممنوع اعلام شد فعالیت تالارهای پذیرایی نیز تعطیل شد.

حال رئیس اتاق اصناف ایران خبر از بازگشایی تالارها در مناطق زرد داده و گفته است: دستورالعمل‌های جدید برای اتحادیه تالارداران مصوب شد که براساس آن اجازه فعالیت به تالارداران مناطق زرد داده می‌شود.

وی افزوده است: درصدد هستیم با تدوین دستور‌العمل‌های تکمیلی برای صنوف مختلف، شرایطی ایجاد شود تا همه کسب وکار‌ها بتوانند در صورت تداوم این وضعیت اجازه فعالیت داشته باشند و این مسئله یکی از کار‌های لازمی بود که برای جلوگیری از صدمه بیشتر به بدنه اصناف باید صورت می‌گرفت.

 

با وجود اینکه از چند روز گذشته برخی استان‌ها مثل کرمانشاه، زنجان و غیره با اجرای این دستورالعمل جدید، خبر از بازگشایی تالارهای پذیرایی در مناطق زرد را با ظرفیت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده‌اند اما هنوز خبری از بازگشایی تالارهای پذیرایی در شیراز نیست.

کورش صالحی رئیس اتحادیه صنف رستوران‌‌ها و تالارهای پذیرایی شیراز د می‌گوید: تالارهای پذیرایی شیراز که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تعطیل شده‌اند و در آستانه ورشکستگی هستند همچنان تعطیل هستند و دستورالعملی مبنی بر بازگشایی آنها به ما ابلاغ نشده است.

برطبق اعلام ستاد مقابله با کرونا در استان فارس در حال حاضر تمام شهرستان‌های این استان از جمله شیراز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار